Ref. af strartmøde 12

Referat fra divisionsforenings generalforsamling

 

Valg af dirigent:

Michael Franck

 

Valg af referent:

Michael Franck

Formandens beretning

Palle redegjorde kort for afviklingen af sidste års turnering.

Han var specielt tilfreds med den store tilslutning til turneringen.

Turneringen som helhed er blevet afviklet fint.

Der var lidt problemer på afslutningsaftenen som viser at der fremover skal tages action på eventuelle protester eller andre problemer med det samme.

 

Kasserens beretning:

Hans Jørgen oplyser at økonomien på grund af de mange hold er god.

Alle skal huske at indbetale holdtilmeldinger for 2012.

I den forbindelse skal det bemærkes at der skal indbetales på nyt kontonr: 0860 3531024957

Som en lille sidebemærkning skal nævnes at HFJ og Hårlev ikke havde indbetalt sidste års

Holdtilmeldinger (jeg har aldrig set Palle så rød i hovedet)

 

Valg af kasserer:

Hans Jørgen genvalgt.

 

Valg af Bestyrelsesmedlemmer:

På valg var Hans Jørgen Pedersen, Ebbe Hansen og Michael Franck.

Alle blev genvalgt.

 

Holdtilmeldinger:

Palle modtog holdtilmeldinger .

Der var få foreninger der ikke var helt klar over antallet af deres holdtilmeldinger.

Hvalsø Osted har søgt og opnået 4 ekstra skydedage hvor det kun er divisionerne der kommer og skyder. FLOT

Afslutningen afholdes i år hos Hvalsø Osted.

Det var egentlig HFJ der stod for tur men Palle trak sig beredvillligt for at HO kunne overtage arrangementet som bliver d. 20.6.

Slangerup har forespurgt om at deltage i vores turnering.

Vi vedtog at Palle kan godkende dette og medtage dem i turneringen.

Opstarten i 1 og 2 div. bliver i uge 17.

Opstarten i 3 og 4 div. bliver i uge 18.

 

Forslag til generalforsamlingen:

Forslag fremført på generalforsamlingen var på forhånd accepteret.

Forslag 1:

Det vil være ønskeligt at generalforsamlingen fremover afholdes i marts måned.

Konklusion: Det tilstræbes at afholde generalforsamlingen primo marts.

Forslag 2:

Der skal kun være 3 tællende skytter i 4 division.

Holdet må bestå af 5 skytter + reserve.

Forslaget vedtaget.

 

 

Forslag 3:

Der skal skydes til 3 doubleer i alle divisioner.

Det blev vedtaget at der skydes til 3 doubleer i både1. div. 2. div. og 3 div.

4 div. skyder fortsat til 2 doubleer.

 

Forslag 4:

Nye hold kan placeres i divisionerne efter formodet kvalitet.

Det er bestyrelsen der skal vurdere den formodede kvalitet.

Forslag 5:

Der må ikke indsættes nye skytter efter 4 skydning.

Forslaget drøftet men forkastet.

 

Eventuelt:

Det fastslåes at det allerede vedtagne forslag om brillepåbud håndhæves i den kommende sæsson.

 

På KHFs baner må der kun skydes med 24 g. patroner.

Dette håndhæves og skal respekteres.

I det hele taget skal særregler på de forskellige baner respekteres.

Sker dette ikke har den pågældende baneledelse ret til at bortvise skytter.

Husk at hjælpe hinanden med dette så vi ikke løber ind i problemer på det grundlag

 

                                                                                                             Referent: Michael Franck

Skriv en ny kommentar: (Klik her)

123hjemmeside.dk
Tegn tilbage: 160
OK Sender...
Se alle kommentarer

| Svar

Nyeste kommentarer

21.06 | 21:25

Kære Jasper ! Det står jo højt og tydeligt på samtlige skydekort, hvordan kan du sige at du ikke var klar over det ? læser i tekst som i skyder ?

...
21.06 | 13:31

Afgørelsen vedr KFK2 diskvalifikation i forbindelse med at der blev påført navnet på sønnen til et indkaldt reserve, i holdlederens fravær, er helt urimelig.

...
20.06 | 12:02

så vil det sige at alle hold nu kan gøre brug af en niende mand en gang da man kun får en advardelse eller hvad
PS regler og straf i § 1 er da ellers klare

...
20.06 | 10:39

Kære Pernille
Ja du har da ganske ret, samme regler for alle.

...
Du kan lide denne side